Recenzie (103)
Horúce strely (1991)
Blbost. Blbost, ale vtipná. Jim Abrahams si nemilosrdně bere na mušku veškerá klišé z amerických romanťáků a přidává násilnost a sexualitu, obojí přehnané až na nejzazší hranici, jak je typické pro parodie té doby.
Telefónna búdka (2002)
Akce, dynamika, náboj, napětí. Nic z toho tomu nechybí. Velice mistrně zpracovaný útok na morální nedostatky společnosti podaný v pro dnešní lidi přijatelnějším stylem, než jak je tomu u klasických spisovatelů. Joel Schumacher prokázal své kvality.
Dom pri jazere (2006)
Kdyby pokračovali tak, jak začali, šlo by uvažovat i o 5*. Na konci jim však jakoby došel dech.
Čata (1986)
Skvělý film, výborně obsazený a přesvědčivě zahraný (hlavě "hulicí" scéna xD)
Keď má muž problémy (1992)
Jack Nicholson dokázal, že není hercem jedné role. Svojí, na svojí "normu" normální, roli zvládnul dobře.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Výborně zpracovaný námět, tři typičtí obyvatelé Ameriky v oné době, každý se svérázným charakterem a kdy divák neví, komu že to má vlastně fandit. Sergio Leone opět dokázal, že umí točit westerny. Dobře vybrané obsazení, svěle zahrané a i Ennio Morricone dokázal, že umí skládat hodbu k filmům. Nechyběly zde ani Leoneho typické westernové záběry, kdy protivníci stojí proti sobě, koukají si do očí asi pět minut a pak se vše naráz takřka během jediného výstřelu vyřeší.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Britové prostě umí komediální seriály. Toto je jen dalším příkladem.
5 proti 5 (2007) (relácia)
Co to mají všichni za blbej nápad. Proč dobrého moderátora vymění za špatného? Proč!?
Nuda v Brně (2003)
Myslel jsem, že mě české filmy už nepřekvapí. Opak je pravdou - Nuda v Brně mě překvapila: jak se mohl Miroslav Donutil propůjčit něčemu, co nazvat slátaninou je urážka slátaniny.
Vratné lahve (2007)
Zajímavý film, chybělo mi tam však nějaké vhodné ukončení.