Recenzie (4 351)
Oppenheimer (2023)
Lehké zklamíní, Oskar Neoscar. Neůměrně dlouhé, místy ne úplně srozumitelné, provázené nepříjemnou hulákající hubdou. O situaci ve Spojených Státech a Los Alamos dané doby podle mého zajímavěji vyprávěl seriál Manhattan z let 2014 - 2015. Film pro mne zachraňují herci a velkorysá výprava.
Babylon (2022)
Sebestředné hollywoodské povídání o tom, jak filmové ateliéry vyrrostly z ničeho a čím vším si jejich protagonisté museli projít. Chvílemi po všech stránkách víc kraválu než filmu o něčem.
Blízko (2022)
Jo jo, srdceryvné to je, ale zdlouhavé k nepřečkání.
Bullet Train (2022)
Po několka minutách mě to přestalo baavit. Měl jsem dojem, že se filmaři víc předvádějí, než by mi něco chtěli sdělit.
Elvis (2022)
Originální a dokonalé.
Il Boemo (2022)
Jakoby autoři chtěli víc, než čeho jsou schopni. Chvílemi krotké porno, chvílemi zadumaná filozofie bez myšlenky, chvílemi k nepřečkání ztdlouhavé. Hudba -fajn, ale sama to neutáhnoe.
Jan Žižka (2022)
Lidičky, to je tak pitomé, až je našinci stydno. Udělat z Jana Žižky kýčovité love story prokládané potoky krve a co nejvynalézavějji natočených smrtí, to je opravdu kumšt. Jednu hvězdu přidávám jen kvůli svému pochybnému vlastenectví, že se Amaeričané rozhodli investovat do českého námětu.
Julia (2022) (seriál)
Částečně sladkobolné, částečně naivní, částečně malebné. Jako kratochvíle to docela funguje.
Krásne bytosti (2022)
Parta kluků, která se půl filmu chová jako kreténi, až se na to nedá koukat a v druhé půli spěje k předem jasné katarzi tak pomalu, až má jeden potíže neusnout.
Na prach sa obrátiš (2022)
Film prostinký jako život.A stejně silný.