Recenzie (344)
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Vysloveně radost pohledět!
500 dní so Summer (2009)
Zajímavé zpracování činí film kvalitním a příjemným.
Klub odložených žien (1996)
Přestože patrně spadám do cílové skupiny diváků, výš, než na tři hvězdy to nevyleze.
Láska s výstrahou (2002)
Naprosto bez chemie mezi představiteli hlavních hrdinů. (Stejně jsem to dokoukala.)
Králičia nora (2010)
Obstojně natočený obrázek života mladých manželů po ztrátě dítěte. Na mne zafungovaly především dvě scény: ta, kde Howie venčí psa a potom dialog Beccy s matkou o bolesti ze ztráty.
Americká krása (1999)
Kdyby film nepředcházela pověst, bylo by mé hodnocení patrně vyšší. Škoda.
Pod pískem (2000)
Citlivě natočené zasněné drama, z něhož zamrazí.
Traja v jednej posteli (2007)
Sounáležitost s rodinou v množství, které by porazilo vola a v mých očích značně přeceňovaná Juliette Binoche. Tím končí výčet záporů, zbytek hovoří jednoznačné PRO!!!!!!
Coco Chanel & Igor Stravinsky (2009)
Jemný, tichý film, vizuálně velmi povedený již od úvodních titulků. Na životopisný film zoufale málo informací, nicméně se jedná o zajímavý snímek. A znovu jsem se ujistila, že Stravinského fakt nemůžu, ani na osmý pokus.
Príbeh Alvina Straighta (1999)
Nemám ráda Lynche, mám móóóóóc ráda Alvina Strighta. Za sebe hlásím, že tímto snímkem přiznávám Lynchovi přídomek "slušný režisér".