Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
nejlepší válečný seriál jaký kdy byl natočenej.
Hra o trůny (2011)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Dokonalý seriál o útěku z vězení ,herci do seriálu byli vybráni skvěle.první série je promě nejlepší.100%
Mr. Robot (2015)
Vikingovia (2013)
seriál je dobře natočenej a herci hrajou dobře . pěkná atmosféra ,nějaké ty bitvy . sem s další sérií.Tento seriál od té 3.série je čím dál tím lepší a lepší .Uvidíme,kam tenhle seriál ,dál povede.Každá série má jenom 10dílů a stím sem naprosto spokojenej.at natáčejí dál .Za mě spokojenost 90%
Simpsonovci (1989)
nejlepší animovanej seriál všech dob ,který mě provází od mého mládí až do dospělosti ,tahle žlutá rodinka ,nikdy nepřestane bavit.100%
Teória veľkého tresku (2007)
Nezvestní (2004)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Parádní seriál