Obľúbené seriály (10)
Koruna (2016)
Cudzinka (2014)
Poslední království (2015)
Dark (2017)
Stranger Things (2016)
To jsem nečekala, skvělý retro seriál po všech stránkách. Mladí herci všichni super, ale Millie Bobby Brown si myslím je největší talent, byla naprosto skvělá v každé scéně.
Homeland - Zradca (2011)
Zpátky do práce (2017)
Kde bolo, tam bolo (2011)
Pěkně natočený seriál, kde je propojená pohádka s realitou. Rampelník v podání Roberta Carlyla nemá chybu.
Priatelia (1994)
Už jsem ho viděla snad celkem pětkrát a pořád se bavím. Toto je prostě seriál, který se ani nemůže nikdy omrzet. Nejlepší je Monica a Chandler a jeho hlášky. Musím, ale pochválit i dabing, který je prostě perfektní.