Recenzie (292)
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Místo pořádné kalby přichází tupý thriller který příliš nepobaví - obrovské zklamání a ani jsem to nedokoukal protože mi bylo úplně jedno jak to dopadne...
Bling Ring: Ako VIP-ky (2013)
Film stejně povrchní jako jeho postavy a jako celý svět celebrit a nablískaných bot, který tento film prezentuje. Inteligenčně na úrovni Troškových "spektáklů", zajímavé pouze pro čtenářky bulváru. Nezajímavé, hloupé, zbytečné
Sígři ve výslužbě (2013) (relácia)
Pravděpodobně nejlepší produkce Novy posledních let - občas jsem se i pousmál. Jednu hvězdičku si zaslouží :-)
42: Zrod legendy (2013)
Asi se mi ještě nestalo abych si stěžoval na to že je film moc krátký :-) Uťáplá stopáž nám bohužel nedá možnost jakkoliv lépe poznat většinu postav z filmu a celé je to příliš uspěchané. Námětu by seděla spíše forma minisérie na HBO, v tomto balení bohužel jen průměr. A co se týče závěru tak se jedná opět o příliš uspěchané finále které si bohužel nemáte čas vychutnat. Škoda, napsat to jinak nebo převézt do formy minisérie a mohlo to být za 5 hvězd
Zločin (2011) (seriál)
Fantasticky napsaná záležitost, super casting a technicky na vysoké úrovni. Co víc si přát?
Pád Bieleho domu (2013)
Na jednu stranu skvěle nadupaná akce připomínající filmy let minulých, na druhou stranu laciné efekty a opravdu špatný scénář který občas postrádá logiku. Přesto jsem se královsky bavil
Upírske denníky (2009) (seriál)
Okopírovaný True Blood ve stylu 90210. Místy až příliš očividná vykrádačka, místy nechtěně vtipné. Žádná krvavá jatka ani otevřené sexuální scény se tu nekonají - tak proč na to koukat když máme True Blood? Každopádně o pár tříd lepší a zábavnější jakkýkoliv díl Twilight Ságy a Nina Dobrev je solidní kost :-)
Hmla (2007)
Nikdy se mi nestalo, abych v závěru filmu otevřel hubu a pár hodin mi to zůstalo :) Pravděpodobně nejlepší a nejpřekvapivější závěr filmu vůbec, už jen kvůli tomu finále se vyplatí Mlhu vidět...
Amazing Spider-Man (2012)
Vytrvalost filmových studií musí člověk obdivovat - recyklujme, recyklujme, recyklujme... Amazing Spider-Man by byl fajn jako televizní seriál, a pravděpodobně bych i vesele sledoval. Ke kvalitnímu celovečernímu filmu to má však hodně daleko a jakkýkoliv Raimiho Spiderman je mnohem zábavnější (ano, mluvím i o horší dvojce a tragické trojce). Tohle je další z naprosto zbytečných filmů, který se natočil pravděpodobně jen proto, aby to mohlo být ve 3D. Fuck you Webb, your Spiderman sucks! Pro mne podobný průser jako Singerův Superman
Vikingovia (2013) (seriál)
Zatím mi to přijde příliš rodinné, po Spartacovi by přecijen člověk očekával u podobného typu seriálu sex a více krve, což se zde bohužel nekoná. Po dvou epizodách unuděn končím