Obľúbené filmy (10)
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Piaty element (1997)
Skvělý film s perfektním castingem a výbornou režií. Tenhle filmeček rozhodně pobaví a vůbec nemusíte řešit menší nelogičnosti a chybky - prostě se budete bavit. Leeloo Dallas, Multipass Rulez :-)
Once (2007)
Once se právě stal nejkrásnějším, nejemotivnějším a hudebně nejdokonalejším snímkem, který jsem měl tu čest vidět! Scéna v začátku u klavíru, kde oba herci poprvé hrají oscarovou píseň a scéna u konce kdy má Markéta sólo u klavíru - to jsou scény u kterých jsem měl husinu po celym těle a nikdy na ně nezapomenu. Pro mně absolutně nejlepší překvapení! 100%!
Bournovo ultimátum (2007)
Bezchybná režie, výborný střih, skvělá hudba, ultimátní nářez!
Forrest Gump (1994)
Příjemný snímek plný citů, který zůstane navždy v mé mysli. Nezapomenutelný Tom Hanks skvěle odvedl svou životní roli a hlášky typu "Run Forest, run!" budou asi navždy centrem parodování v béčkových komediích:) Každopádně jeden z nejlepších snímků vůbec.
Keith (2008)
Výborný romantický snímek bez zbytečného sentimentálního patosu na konci - bravo!
Knoflíkáři (1997)
Skala (1996)
Naprosto dokonalý akční snímek, který bere dech i po několikátém shlédnutí. Skvělé herecké obsazení, výborná kamera a hlavně hudba! A hlavně, ta automobilová honička... Dokonalý film po všech stránkách, nemohu mu nic vytknout. Škoda jen, že nemůžu dát více hvězdiček...
Nebezpečná rýchlosť (1994)
Jeden z nejlepších akčních snímků vůbec.