Recenzie (137)
Smrť v priamom prenose (2008)
Celkem povedené a i trochu napínavé. Spíše očekáváte kdy toho "ucyhyláka" dostanou a kolik to bude stát životů. Herecké výkony solidní ale nic oslňující. I přesto má v sobě film trochu té pravdy a lidské zvědavosti a zvrhlé vlastnosti některých lidí.
Krajina mŕtvych (2005)
Celkem vkusně a zajímavě udělané :)
Totálny úlet (2007)
šílená pindovina.. čekal jsem že by to mohlo být lepší než trailer filmu ale bylo to mnohem horší ;)
Sex Drive (2008)
Šílena jízda začíná. Uncensored verze pro "sexuální" "obdivovatele". Pár žhávých kočiček bez zábran pár krát jen tak projde scénou. Vpodstatě pořád dokola omývaná zápletka. Zamilován do neznámé, i když celou dobu má tu pravou na blízku, kamarád co ho žene dopředu, a jejich ztrastiplná cesta za neznámem. Cestou se seznámí s pravdou. A zjistí, koho miluje. Známe už nesčestněkrát. Ano, ale i tak jsem se celkem slušně pobavil. Řadím to kategorie: "Pro zasmátí a pro chvilky beztíže". Dobrou zábavu!
Comeback (2008) (seriál)
Celkem vtipně zpracované, a i s skrytým potenciálem :) První serial "novácké" tvorby co nestojí za ....
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Inteligence české televize. Viva prima, nova! sarkasmus?
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
FAmozní.
Sexbomba od vedľa (2004)
Vynikající snímek :) Vitpné svižné. Sexy herečka (Elisha Cuthbert) je fakt dobrá ;) a příběh? celkem zábavný a ne nudný. Celkem i originální v jistém směru. Mě to moc pobavilo, a konečný výplod "porna" guide for school je vynikající.
Mamičkin maznáčik (2007)
Tak trochu víc praštěné, až trapné, když pohledneme na 29 letého "chlapce", jenž závisí na své matce. Smál jsem se tomu, co on dokáže udělat za blbosti. A samozřejmě nesmí chybět správný happy end ;)
Povolenie zabíjať (1989)
Celkem slušný bondovský snímek :) Na svou dobu slušná kamera a především efekty a triky ... Kamion na "dvou kolech" (nechce se mě to počítat...) je slušný.. čumel sem :)