Recenzie (369)
Ajťáci (2006) (seriál)
Celkom slusny sitcom, ale na big beng alebo HIMYM sa to ani zdaleka nechyta :-)
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Dobre som sa bavil a Kirsten Dunst jednoducho milujem. :-D
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Ku tomuto serialu som sa dostal az teraz,ale superlativy,ktore som nan pocul boli uplne presne:-)
Akty X (1993) (seriál)
Kultovy mysteriozny serial, ktory ukazal cestu pre mnozstvo dalsich.
Alf (1986) (seriál)
Alf - astronauticka lietajuca forma:-)super serial z mojho detstva,ktory si vsak vzdy velmi rad pozriem
Alibi (2006)
Zamotana romanticka komedia, cely cas ma to bavilo, bolo mi jasne, ze hlavna postava sa z problemu dostane ale az do konca filmu som nevedel ako :-)
Američan (2010)
Akosi sa to cele vlieklo, namet dobry, ale realizacia pre mna priliz nudna bez potrebneho gradovania.
Analyzuj znova (2002)
Zabavna mafianska komedia s dobrymi dialogmi a skvelym De Nirom.
Angus (1995)
Pekne cyklamenove sako :-)
...a spravodlivosť pre všetkých (1979)
Clovek az pocas filmu zisti, ze nazov je vskutku dobra ironia.