Recenzie (66)
Vyproštění (2020)
Tvl, celý film jsem nadávala na tu přiblblou kameru. Vlastně jsem nevnímal nic jiného. Hnus, jdu blejt...
Klec (2019) (TV film)
Ten Kryštof tomu dal pořádné grády, je to neskutečný talent! Chvílemi z něj šel docela Strach :)
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Tak toto přátelé byl naprostý skvost! 4 hodiny inteligentního humoru na úrovni a excelentní výkony účinkujících. Děkuji, že se vůbec ještě něco takového podařilo v dnešní době stvořit! Tleskám a smekám! [Cinestar Ostrava]
Zlé časy v El Royale (2018)
Nějaká ubohá napodobenina Tarantina, která postrádá vlastně vše, v čem je Tarantino mistr. Žádné hlášky, pořádná zápletka, gradace, nijaké postavy... Prostě špatná vykrádačka!
Na víťaznej vlne (2014)
Taková slátanina Vzpomínky na Titány a Coache Cartera
Mesto 44 (2014)
Trailer naprosto skvělý, kdežto film byl chabý průměr...
V zajatí démonov (2013)
Vykrádačka jak hrom. Veliké zklamání...
Za borovicovým hájom (2012)
Asi jsem to nějak nepobrala... škoda.
Mobil (2004)
90-timinutová reklama na mobilní telefon...
Zločin (2011) (seriál)
První i druhá řada nabízí spoustu napínavých chvil a obě se nesou v dobrém tempu. Nicméně, i když jsem byla z několika prvních dílů nadšená, tak nadšení postupně uvadalo spolu s narůstajícím počtem zbytečných zápletek. Ovšem v žádném jiném seriálu odehrávajícím se v Seattlu neprší tak často jako v tomto, asi to mělo přidat na pochmurné atmošce.