Recenzie (1 275)
Mandalorián - Kapitola 6: Väzeň (2019) (epizóda)
8.5/10. Suverénně zatím nejlepší epizoda.
Boy-Kills-World (2023)
7.5/10. Tento druh krvavé zběsilosti zbožňuji, ale říkám si jestli to už i na mne nebylo nějak moc. Film složený se samých dobrot ale výsledek nějak nechutná, tak jak má. Přesto finální souboj se Šamanem je prostě lahůdka.
Mandalorián - Kapitola 5: Pištoľník (2019) (epizóda)
7/10. Zkušenost školí nadutost.
Ex Machina (2014)
6/10. Sorry ale už jsem asi podobných věcí viděl a četl tolik, že mne tohle ničím nedokázalo překvapit. Působivý vizuál a nepříjemná atmosféra jsou plusy jinak se jedná o zbytečně zdlouhavou, nudnou intelektuální sebehoňku. Kdyby to byla hodinová epizoda v antologii Black Mirror hodnotil bych to asi líp.
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
8/10. Tisíckrát omletý příběh, jak vidno, lze udělat přízemně a přesto neuvěřitelně sexy.
Lúzri z Wall Street (2023)
8.5/10. Další klenot, který není patřičně doceněný.
See - Vzkaz v láhvi (2019) (epizóda)
7.5/10. Zatím je největším tahákem svět sám osobě. Tak osobitý postapo se jen tak nevidí.
Oppenheimer (2023)
8/10. Film se snaží být až moc komplexní a toho pomalu zabijí. Linka s admirálem Iron-manen působí nadbytečně. Nemůžu ale říct, že bych se i přes totálně přestřelenou délku nudil.
See - Božský plamen (2019) (epizóda)
8.5/10. Wow, tak že to bude až tak moc fungovat jsem fakt nečekal. Ten nápad je doopravdy zajímavý a ten svět prostě funguje.
Star Trek - Rovnováha hrůzy (1966) (epizóda)
8/10. Jelikož je tato epizoda inspirací pro nejlepší díl nového Star Trek seriálu podivné světy, musel jsem ji vidět a nebyl jsem zklamán, samozřejmě nestárne to dobře ale scénář není vůbec špatný.