Recenzie (18)
Jan Žižka (2022)
Opravdu nechápu, co chce českej divák víc. Světově natočený, se skvělým obsazení, na nám dobře známých místech. Kritikům doporučení: pusťte si radši Kameňák.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Snazil jsem se, opravdu, ale vazne nevim, co je na tom tak genialniho. Po druhem dilu koncim. Jedna velka nuda.
Zaklínač (2019) (seriál)
Druhá série mnohem lepší, je mi jedno, že se nedrží literární předlohy. Vadí mi mnohdy nucená rasová rádobyvyváženost.
Muzzikanti (2017)
Trapná sračka, která postrádá jakoukoli souvislost.
Popelka (2015) (relácia)
Nebylo by možno zařadit pod odpad ještě něco nižšího? Zde bych toho využil.
Čarodejnica (2015)
Pro mne premiéra - poprvé jsem odešel z kina uprostřed filmu. Něco tak stupidně nudného se jen tak nevidí.
Temné tiene (2012)
3/5 + 1 za Alice Coopera.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Jediní praví muži, kteří nenávidí ženy.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Nikdy nepochopim, jak může mít úspěch remake filmu natočený pár let po původním. Pro hodnocení jsem byl rozhodnut ještě před úvodními titulkami. Lisbeth je tak neskutečně odporná, až je to k smíchu a silně mi připomíná Majkla Džeksna v klipu Thriller. Daniel Craig je mi navíc značně nesympatický. Sračka na entou.
Honba na čarodejnice (2011)
Dlouho mne nějaký film v kině nezaujal jako tento. Nebýt závěrečného rozuzlení, dal bych maximální počet bodů. Docela to kazí celkový dojem, ten démon se tam prostě nehodí. Ale i tak hodně slušné. Kritikům, kteří už do kina lezou naprudění bych doporučil aby raději zůstali doma.