Posledné recenzie (5)
Lovec démonov (2001)
Powers Boothe je boží, a to je tak všechno. Takhle převídatelelnej film jsem už dlouho neviděl - všechny ˇzvratyˇ uhádnete hned a pak vás to nebaví. Námět taky není moc originální. už jsme to viděli mockrát. Za mě 30 %.
Nemé tajomstvá (2023)
Tak k tomu vysokému hodnocení tady nepřispěju. Začátek dobrý, pak asi půl hodiny čekáme až přijde hlavni hrdinka na zcela zjevný fakt , a pak zase až do konce čekáme, jestli to opravdu bude tak, jak je to nalajnováno. Do toho několik ˇsrdceryvnýchˇ scén, šustících papírem až hanba. Plodková ze začátku baví svým cynismem ale pak je z toho spíš nějaká scénaristická manýra. Další role jsou napsány nenápaditě a tak, aby se dost násilně dobraly ´šokujícího konceˇ. 45%
Land of Bad (2024)
Kupodivu dobře odsýpající žánrovka, které ale nakonec podrazí nohy poslední čtvrtina. 55% .