Recenzie (36)
Legenda o Pátračovi (2008) (seriál)
Další ukázka toho jak se dá po**** knižní předloha. Pokud knížní předlohu neznáte, tak tento seriál určitě pobaví. První serie nebyla špatná, ale druhá je v porovnání s prvním nudná..pořád se někam chodí což vás přestane bavit a po několika dílech se začnete nudit, protože se neustále protahuje hlavní dějová linie....
Spirit - pomstiteľ (2008)
wtf? co to jako má být?
Vo štvorici po opici (2009)
Velmi zajímavý příběh, skvělá kamera a stiřh. Už dlouho jsem se takhle nezasmál.
Hviezdna brána: Návrat (2008)
Jsem fanda SG, ale Stargate: Continuum mě velmi zklamal, něco takové už bylo na konci 7. řady SG-1
Uhol pohľadu (2008)
Velmi strhujicí podívaná, i když pro někoho muže být neustálé opakování časové smyčky nudné a matoucí, všechno šlapalo a dokonale do sebe zapadalo, až na trapný happyending.
Krstný otec (1972)
Slyšel a také jsem četl, že Kmotr (The Godfather) je jeden z nejlepších filmů, co byl kdy natočen. Teď když jsem konečně film viděl, musím potvrdit, že to je pravda.
Shoot 'Em Up (2007)
uplna blbost, neprůstřelný chlapek, co žere mrkev
Zakázané kráľovstvo (2008)
zajimava a pro me zabavna pohadka pro dospele
Občan Havel (2007)
Tento dokumentární film mi přiblížil a ukázal bývalého prezidenta Havla v trochu jiném světle. Ukázal jaký člověk je Václav Havel a také dle mého názoru ukázal, jak politika člověka dokáže doslova zničit. Zezačátku se mi zdál V. Havel velmi optimistický člověk plnéhý života, ale ke konci už se z něho vinou politiky stal spíš zatrpklý a velmi unavený člověk.
Toto je Sparta! (2008)
Trapná, nepovedená a kýčovitá parodie, místy až nechutná. Některé vtipy byly ubohé a nevkusné.