Posledné recenzie (9)
Nočná mora v Elm Street 4: Vládca snov (1988)
Asi jsem už viděl až moc osmdesátkových hororů, ale při žádné z Nočních můr jsem se ani jednou nevyděsil, což je, řekl bych, podstata hororu. Filmové efekty byly překvapivě dobře udělané a nápadité, ale zatím každý díl téhle série je stejný: parta mladých (hraná třicátníky, o kterých se nám filmaři snaží namluvit, že chodí na střední), z nichž je pár skeptických, nechybí oprsklá kamarádka hlavní hrdinky, dospělí, co jsou spíš na obtíž, a samozřejmě prakticky nezničitelný Freddy Krueger, který se v závěru nechá zabít, jenom abychom na konci zjistili, že vlastně furt žije. A zase od znova... Námět super, efekty na tu dobu překvapivé, ale strach a originální děj nějak chybí. (A vím, že hledat originalitu v tomhle typu hororů hraničí s naivitou, ale existují i ze všech stran poutavé výjimky... jen jsem na ně zatím nenarazil.)
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
Upřímně, byla to celkem kýčovitá sr*čka. Začínala pohodově a vtipně jako jednička, ale od druhé poloviny se z šílené komedie stala směs bizardních až trapných scén. Ale jak říkám, první půlka to dost táhne, vtipy dobré a perličky "White Rabbith" a "Killer Queen" tomuhle filmu zařídily hvězdu navíc.
American Horror Story - Hotel (2015) (séria)
Po půlce série jsem si dal pauzu - tak na půl roku. Ale bože na nebesích a Jamesi v hotelu, to bylo něco, když jsem se k tomu vrátil! Svižná jízda, napínavá, děsivá, vtipná i vzrušující. A naprosto miluju, jak se čas od času prolnou série a potkám v hotelu nějakého starého kamaráda z předchozích sérií. A Liz Taylor - bohyně!