Recenzie (48)
Šinsekai jori (2012) (seriál)
Přecpáno fanservisem, přitom snaha o seriózní látku. Drop cca po 9. díle. Plus hnusná animace.
Drive (2011)
Valhalla Rising v bleděmodrém, stylově vytříbenější, ale s už ne tak hutnou atmosférou.
Fate/Zero (2011) (seriál)
Otřesná hudba a místy divná animace, ale hlavně povětšinou neskutečná nuda se spoustou zbytečných řečí a natahovaných linek. Jediným pozitivem tak zůstavají veskrze sympatické postavy (Kiritsugu, Iskander, Kariya, aj.). P.S.: Fate/stay night jsem viděl kdysi dávno, dropl po pár dílech a od té doby úspěšně zapomněl.
Green Lantern (2011)
Nechtěně trapné.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Stejné jako jednička, jen s lepší a ve flashbacích nápaditější grafikou a ještě propracovanějšími akčními scénami. Klidně bych si dal trojku.
X-Men: Prvá trieda (2011)
První půlka, kdy se seznamujeme s postavami, je skvělá, akční finále pak jen hodně dobré. A argentinský bar převyšuje zbytek filmu jednoznačně o několik tříd, stejně jako i další scény se mstícím se Fassbenderem. Po dalších projekcích musím zvednout hodnocení, v tom filmu je neuvěřitelné množství scén, které se mi dostaly do hlavy a mám chuť si je přehrávat pořád dokola. Přičemž těch scén je tam tolik, že si rovnou pustím celý film. Šlape to na paty X2.
Zelený sršeň (2011)
Logiku neřešit, zábava je to parádní. Celou první polovinu nejlepší komedie za poslední dobu a v závěru zase docela slušně zrežírovaná akční jízda, to celé v efektním Gondryho vizuálním hávu. Příjemný film, víc takových.
Na vlásku (2010)
Druhá projekce mě jen utvrdila v plném počtu, takhle perfektně natočenou "klasickou" pohádku se všemi možnými klišé, které dokonale fungují, dneska aby člověk pohledal.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Pár scén super, zbytek k uzívání nudný. Navíc hlavního hrdinu nejradši nakopat mezi nohy a objekt jeho touhy poslat do háje po druhém panáku.
Star Trek (2009)
Masakr, v rámci sci-fi žánru a celkově v žánru akčního velkofilmu zatím absolutně nejlepší film roku. Občas by sice neškodilo méně podbízivého humoru, daleko víc mě například bavily narážky na původní seriál - což je ale věc, se kterou jsem tak nějak počítal a chápu její nezbytný komerční účel. Jinak už ale ST téměř splňuje moji představu o dokonalém akčním filmu - pestré lokace (to i přesto, že většina děje se odehrává v pustém vesmíru), perfektní casting a hlavně akce, která je dávkována naprosto precizním způsobem.