Recenzie (48)
Okno do dvora (1954)
"Ten pes věděl příliš mnoho"
Fate/Zero (2011) (seriál)
Otřesná hudba a místy divná animace, ale hlavně povětšinou neskutečná nuda se spoustou zbytečných řečí a natahovaných linek. Jediným pozitivem tak zůstavají veskrze sympatické postavy (Kiritsugu, Iskander, Kariya, aj.). P.S.: Fate/stay night jsem viděl kdysi dávno, dropl po pár dílech a od té doby úspěšně zapomněl.
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Pár akčních scén dobrých, ale jinak všechno špatně, Singer se neměl vracet.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Na můj vkus moc muzikálové a některé příběhové zvraty možná k předchozímu vývoji trochu drhnou, ale jinak jako celek zábavné - podvratný scénář, boření klišé a spolu s Brave nejemancipovanější pohádka za poslední dobu.
Hataraku maó-sama! (2013) (seriál)
Neurážející, občas dokonce opravdu vtipné.
No Game, No Life (2014) (seriál)
Fanservis + ecchi hnus, přesto dokázalo zabavit.
Šinsekai jori (2012) (seriál)
Přecpáno fanservisem, přitom snaha o seriózní látku. Drop cca po 9. díle. Plus hnusná animace.
Interstellar (2014)
Vzhledem k možné míře vážnosti výpovědi současný hollywoodský blockbusterový vrchol. O to víc mrzí těch pár nedostatků, které chybí k naprosté dokonalosti.
Strážcovia Galaxie (2014)
Nejlepší Marvel od Avengers.
Jack, zabijak obrov (2013)
Kopa hnusného CG|, úvodní scéna jak intro z 15 roků staré hry, ale McGregor je tu neskutečný sympaťák, který likviduje záporáky fíglem odkoukaným od Obi-wana ("visím nad propastí, smrt na krajíčku, pak hop a sek a je to v cajku") a Eleanor Tomlinson je vážně hezká ženská. Navíc je to překvapivě drsné a tím anglickým feelingem to připomíná milovaný Stardust.