Posledné recenzie (7)
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Po prvotní katarzi, devastující závěr.
Boba Fett: Zákon podsvetia (2021) (seriál)
No za mě je to takový slabší Mandalorian. Popravdě je tam dost odfláknutých scén, jako když zraněný v jedné scéně táhne za sebou nohu a v další s ní už běží ve skupině s ostatními atd. I to bych dokázal odpustit, ale celkově to na mě působí dost bez hloubky a dějové zápletky. Plochý příběh, přitom námět není špatný. Bohužel i zde se pravděpodobně promítá dnešní nálada příběhy psát jednoduše tak, aby je pochopil i méně vnímavý divák. Hold umění musí trochu ustoupit konzumu.
Podraz (1973)
Pokud bych mohl vyzdvihnout opravdovou srdcovku tak je to právě dobově krásně vsazený příběh z 30 let a akce precizně podvedeného podrazu. Dějovou linii perfektně nesou hlavní představitelé Paul Newman a Robert Redford, kteří svým charizmatem dodali šmrnc a eleganci k oblékání dané doby. Příběh je díky ním uvěřitelný i když zápletka je známá. Jeden z mála filmu, ke kterým se dá vracet několikrát a nikdy neomrzí.