Posledné recenzie (27)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
SŘAČKA 1/10
The Boondocks - A Date with the Health Inspector (2005) (epizóda)
Můžeš mi říkat Inspektor dutin
Bod obnovy (2023)
Je absurdní, že film s rozpočtem 2 miliony dolarů, tedy 45 milionů korun má lepší vizuál, jak 80 % současných marvelovek, které mají rozpočet 200 milionů. Na filmu jde vidět nejen smysl pro detail, který je masivní, ale také snaha udělat v rámci české kinematografie krok napřed. I přesto, že si oceňuju film z pohledu technické stránky, hudby nebo solidní dynamiky ústředních protagonistů, tak musím vytknout pár věcí. Jde o docela předvídatelný film, kde třeba záporáka filmu ihned poznáte, když se ukáže na obrazovce nebo fakt, že titulní technologie by byla v našem světě absolutně k hovnu (je to stejně jedno). I přes svoje nedostatky, i přes fakt, že jde o český film, i přes to, že je to napodobenina Blade Runnera, tak nakonec dávám Bodu obnovy 7,5/10