Recenzie (66)
Chlapci neplačú (1999)
Velmi drsny a sugestivny pribeh chlapca v tele dievcata. Vyzdvihujem aj excelentne vykony oboch hlavnych predstaviteliek.
Silent Hill (2006)
pre tych, co nehrali hru, to moze byt dost zmeteny film ale ak viete o co ide, je to skvely zazitok
Drž hubu! (2003)
Priznam sa, ze na novsie fracuzske filmy sa ani neviem preco divam s istou nedoverou, ale k zhliadnutiu tohto filmu som sa na odporucanie okolia predsa odhodlal a urobil som dobre. Vyborny Gerard Depardieu, ktoreho som az do tohto filmu nemal velmi v laske, ma doslova uchvatil. Rola mu sadla ako uliata a rozosmieval ma k slzam. Tradicne presvedcivy je aj Jean Reno a dohromady tvoria skvelu dvojicu. Vtipne dialogy a dynamicky dej robia z tohto filmu jedinecny a neopakovatelny zazitok.
Návrat do budúcnosti (1985)
Preparacovany scenar a skvela praca rezisera dava tomuto filmu ten pravy naboj. Snimka, ktoru mozem zhliadnut kolko krat chcem a nikdy ma neomrzi. Vyzdvihol by som aj vykony oboch protagonistov, mladika M.J. Foxa a excentrickeho vedca Christophera Lloyda.
Banditky (1997)
Film s vybornou hudbou, ktora si ma okamzite ziskala a kvoli ktorej som prehliadol aj drobne chybicky, ktore sa kde tu vyskytli.
Once (2007)
Prijemna hudba a realnost deja, to su hlavne devizy tohto nizkorozpoctoveho snimku. Nekladie sa tu doraz na efekty a herecke vykony, ovela dolezitejsie su dialogy, ktore plynu uplne prirodzene. Svojich postav sa Glen Hansard a Marketa Irglova zhostili na vybornu a na to, ze s filmom maju len minimum skusenosti, posobili suverenne.