Posledné recenzie (10)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
V žánru anime som celkom nováčik, videl som dokopy asi len 4 takéto seriály, ale musím povedať, že tento má určite niečo do seba. Najviac čo ma bavilo, tak bol neskutočne prepracovaný príbeh, ktorý ma držal neustále v napätí a nemohol som sa dočkať, ako to bude pokračovať ďalej s Lightom. Určite stojí za pochvalu aj soundtrack, ktorý ma vtiahol ešte viac do príbehu a to isté platí aj o kamere, ktorá je v tomto prípade parádna. Bohužiaľ, od druhej polovice sa to začne viditeľne a nepríjemne spomaľovať, čo môže kaziť zážitok, ale furt je to v pohode pozerateľné. Ak chcete začať s anime, tak toto je perfektná voľba na začiatok. 9/10
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Tak, skončilo nám The ones who live a musím povedať, že som extrémne spokojný. Po priemernom Darylovi a podpriemernom dead city, tu máme konečne poriadny spin-off. Ešte pred prvou epizódou, som sa bál, že seriál bude zbytočný a nudný, ale chvála Bohu nestalo sa. Postavy boli konečne sympatické (narozdiel od predošlých spin-offov), príbeh pútavý a priamočari a hudba perfektne dokreslovala tú astmosféru TWD, ktorú mám tak rád. Občas sa tam nájde nejaká nelogická dierka, ale to sa dá ľahko prehliadnúť a vôbec to nekazí zážitok. Ak ste fanúšik TWD tak toto by ste mali vidieť. 9/10
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Najlepší a najkrajší film, aký kedy vznikol. Naposledy som tento film videl v roku 2019. Bol som malé decko, ktoré absolútne nechápalo ničomu, čo sa tam deje a už vôbec som nezachytil tie odkazy, ktoré film ponúka (vtedy by som dal tomu maximálne 4 hviezdy). Teraz 26.3.2024 som sa konečne k tomu dostal a som v tom najväčšom úžase. Doslova úplne všetko je tu perfektné. Nie je jediná vec, ktorú by som vytkol. Nejdem sa tu rozpisovať, nemá to zmysel. Ak ste to ešte náhodou nevideli, musíte si to pozrieť, ale aj vypočuť. Ak sa ma niekto spýta, že aký je môj najobľúbenejší film, tak bez váhania poviem Shawshank. 10/10 je málo