Posledné recenzie (6)
Stratené mesto (2022)
Honba za diamantem Ressurection. Oproti originálu však velmi klišovité, zcela předvídatelné, a proto nudné. Postavy vesměs nesympatické až vysloveně otravné. Cameo Brada Pitta sice potěšilo (bylo trošku delší než v Deadpoolovi 2), ale to je málo. Těch pár vtipných situací se vyčerpalo asi v první třetině filmu. PS. Kdyby Sandra Bullock neměla ten třpytivý (naprosto nezničitelný) obleček, ale teplákovku, věřím tomu, že hodnocení filmu by se celkově propadlo o dalších 20%. Takže stejně jako Gray Mana si to znovu nepustím. Výsledek: 2 hvězdičky, které nestojí za delší komentář. Spíš Ztracený čas.
Mars útočí! (1996)
Aktuálních 62% je málo. Když si člověk odmyslí všechny ty odkazy na jiné scifárny, stále zbyla docela slušná prča. A to se od komedie očekává. Emzáci (jejich smích) i prezident dobří, první dcera na podpatcích - hmm. Stavějte týpí. 75%.
Matrix Resurrections (2021)
Jupiter znovu vychází a vidím velký špatný. Film na hranici sabotáže. Flashbacky jako v Trháku, když došly prachy. Toto nemělo vůbec vzniknout. Rozpaky v kině přímo hmatatelné. Zklamání roku. Při opakované projekci nekoukatelné. Ani nevím, za co ta druhá hvězda.