Recenzie (38)
Poslední království (2015) (seriál)
No, tak to jsem nečekal. Dlouho jsem tento seriál vnímal jako slabé historické béčko, víc jsem se mýlit nemohl. Po půlce prvního dílu jsem měl asi týdenní pauzu, poté jsem se ale vrátil a již se od seriálu neodlepil. Osudovost na plné pecky, skvělé postavy, výborná hudba, všechny příběhové aspekty jsou vyvážené. Ať už je tu další řada.
Mavericks: Na divokej vlne (2012)
Krásně silný obyčejný film. Netřeba rozvádět, je to prostě nářez opravdovosti života.
Dark (2017) (seriál)
Blíží se konec roku, za který jsem viděl poměrně velké množství seriálů, díky čemuž mám nějaké srovnání. Dark mě ale ze všech dostal nejvíc. Netušil jsem, že na mě něco takového číhá v seriálových vodách. Neskutečná jízda, která sice v průběhu 3. řady ztrácí dech, před koncem jej ale opět chytne a finále dojede v plné parádě. Spoustu scén jsem si pouštěl opakovaně týdny po shlédnutí.
Predestination (2014)
Na dlouhý večer dobrý, ale když už se v průběhu tolik pustily hranice "úletu", dokázal bych si představit lepší a osudovější závěr. Nápad dobrý, provedení mohlo být zdařilejší.
Agent bez minulosti (2002)
Svým pojetím chladná, přesto jiskřivá podívaná. Skvělý Damon, skvělá hudba, skvělá akce. I po téměř 20 letech nenajde "první Bourne" ve svém žánru rovného soupeře.
Správcovia osudu (2011)
Viděno mnohokrát, pořád stejně dobré. Bezchybné obsazení, nejde to do extrému, vše tak akorát, velmi příjemný film.
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Jedno z největších překvapení roku, mezi filmy i seriály. Animace skvělá, tvůrci si s provedením neskutečně vyhráli, působilo to na mě vypiplané do nejmenšího detailu. Hru téměř neznám, přesto jsem si jednoduchý, ale zábavný a strhující příběh užil. Skvělá hudba, akce, nechyběly ani skvělé postavy, osudovost. Bravo, a snad se dočkáme pokračování.
Red Notice (2021)
Hezky se na to dívá, občas i nějaký vtípek funguje, ale jinak je to prázdné. Akce nic, zvraty taky ne, ani se mi nechce vymýšlet více co k tomu napsat, samo nic nepřichází. Vzhledem k tomu, jak drahý projekt to byl, a jaké má obsazení, slušný úlet.
Nie je čas zomrieť (2021)
Tak já nevím. Předešlé Craigovy bondovky si téměř nepamatuju, matně vzpomínám že Skyfall bylo docela slušný. Tentokrát jsem měl pocit, že by to mohlo být jiný a už i pro mě pořádně zábavné. Bohužel, nestalo se. Film je to skvělý, snad všechny aspekty jsou na vysoké úrovni, ale chybí tomu osudovost, jiskra, a pár minut po shlédnutí vlastně ani netuším, jestli to ve mě něco zanechalo. Spíš ne.
Modrá až na kost (2021) (seriál)
Velké překvapení, chytlo mě to hned od startu. Jen škoda toho konce, přesto hodnotím plnou palbou. Všechny postavy na mě působily charismaticky, jejich hnacím "démonům" jsem věřil. Akce bez výtek, hudba jakbysmet.