Recenzie (55)
Astropia (2007)
veľmi príjemné, veľmi zábavné, veľmi nerdistické, leeeroy jenkins!!!!
Underworld: Boj v podsvetí (2003)
lepší priemer, film, ktorý ma síce nenadchol, ale nesklamal ma...kate to seklo, akcia bola vyvážená s dialogmi, hudba bola vhodná, aj keď nie príliš originálna. 65%
Otec šampión (2009)
BRRR, SOM SI VZDY MYSLEL ZE MAM UCHYLNE SKLONY ::D ale asi som sa mylil, teda aspon po zhliadnuti tohto dielka. robin w. nie je moj oblubenec, ale v tomto filme mi skutocne sedel .75%
Terminator Salvation (2009)
veľa som nečakal, takže nesklamalo :), no pre mňa fenomén terminátora skončil záverečnými titulkami druhej časti.
Shorts (2009)
rodriguez sa rad hrá a tu sa vyhral hádam až príliš :D
Operácia Dunaj (2009)
ak bol učel filmu rozosmiať diváka, tak bol v mojom prípade tento účel naplnený- dosť pomohol aj fakt, že rozumiem polsky (aj česky samozrejme:P)
Kráľ shopping centra (2009)
f..k you Ronnie. Stále nepochopené... Možno raz takéto filmy budú mať úspech
Vedľajšie zamestnanie: matka (1990)
až neuveriteľne nadčasové, s vjasnou autorskou myšlienkou
Strach(y) z tmy (2007)
hudobné motívy prebraté, príbehová rovina nevyvážená, idea výborná, no potenciál ostal nevyužitý.
Ken Park (2002)
film sa da pozerat od zaciatku do konca, no namiesto pocitov nadchýnania sa dostavia len stavy napínania, pre mňa bol tento film šokujúci, ale nič viac. 35%