Posledné recenzie (119)
Muž, ktorý stál v ceste (2023)
Dobře udělaný film.
Sugar - Naivný (2024) (epizóda)
Ten seriál je prázdná fasáda. Nažehlený manekýn v čisťounké košili. Chandler, to je jiná liga. Anebo Čínská čvrť, ta je proti Sugarovi absolutní TOP!
Emily the Criminal (2022)
Zajímavý, dobrý film. Stojí za to!