Posledné recenzie (34)
Princ mamáčik (2022)
Sebestředný výlev Budaře. Nuda, nic, nuda.
New Amsterdam (2018) (seriál)
Už jsem na Netflixu viděl hodně seriálů, ale tenhle je bezkonkurenčně nejlepší. Dokonalé.
Wonder Woman 1984 (2020)
Trochu víc pohádka, než první díl, ale tu masivní kritiku poněkud nechápu.