Recenzie (279)
8bitové Vánoce (2021)
Proboha to byla zase jednou sračka. Kdo je milovník konzolí, arcade her atd., rozhodně tohle nepoustet a nenachytat se jako já! Je tu jenom kupa nesympatickych dětských "herců", s hrami to nemá vůbec nic společného a je to fakt totální sračka úplně o ničem. Jedna z největších hrůz co jsem za poslední rok asi bohužel viděl.
Modelár (2020)
Přejmenujete to na "dobroser", hvězdu za vtipnýho Mádla.
Prázdnota (2020)
Poslední dobou mě horory docela omrzely, pořád to stejný dokola, ale tenhle je jiný, lepší. Připomínalo mi to takové ty severské krimi mixle americkým hororem, jo za mě opravdu zajímavý počin.
SuperStar 2020 (2020) (relácia)
Můžete na to vy burani už konečně přestat čuměť, ať s tím konečně přestanou otravovat?! Diky.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (relácia)
Zdendo vitej zpatky a diky za dalsi porad a zase aspon za neco co se v te spatne TV da vubec pustit. Jsem docela zklaman, ze se pak nevraci na misto cinu aby zhodnotil zmeny a zda se povedly. Jinak s tim nemam problem, starej dobrej Zdenda nebojic se sprostych slov :-) 5 hvezd kvuli idiotum s odpadama...
Zlatá maska (2020) (relácia)
Větší kundovinu sem teda dlouho neviděl, ještě do toho ti cobolaci o kterých člověk v životě neslyšel, to je fakt Gold:D
Anna (2019)
Hlavně neposlouchat místní všeznalky a užijte si film. Zábavné, akční a sexy, konečně po delší době skvělá akční jízda se vším všudy. Lawrence se svou rudou volavkou se může jít zahrabat. Jasný 4*, ale dávám 5* na takový film už jsem dlouho čekal, Luc pořád umí, diky:-)
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Konečně po dlouhé době horror co není úplná kravovina stokrát omleta dokola.
Černobyl (2019) (seriál)
Jo dá se na to dívat, je to celkem zajímavý, občas se to trochu táhne, pěkná atmosféra, ale 1. nejlepší serial? Stádo zas neblázněte.
Česko Slovensko má talent 8 (2019) (relácia)
Tahnete s tim uz konecne nekam !!!