Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Kdybych mohl, dám hvězdiček daleko více, toto je seriál, který mě naprosto ohromil - dál nechci nic říkat, protože bych jej třeba mohl jakkoli znehodnotit.
Bratstvo neohrozených (2001)
Temný prípad (2014)
Nemám slov - tento seriál je velký zážitek - úvodní píseň je fenomenální a výkon hlavních hrdinů je na Oscara.
Fargo (2014)
Ray Donovan (2013)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Californication je kabát, který je ušitý Davidu Duchovnymu přesně na míru. Seriál je to opravdu ujetý a zapadá do této doby plné zvrácenosti a šílenosti - je prostě good.
Expozitúra (2009)
Okresný prebor (2010)
Most (2011)
Mamon (2015)
Mamon mne velice překvapil a je to rozhodně velmi zdařilý počin.