Obľúbené filmy (10)
Krstný otec II (1974)
Pro mě je Al Pacino tym pravým kmotrem.Jeho herecký výkon je tak presvětčivý že nenechá nikoho chladného.Kmotr 2 je nejlepši díl z celé trilogie.
Krstný otec (1972)
Pro mě osobně nejlepší filmový zážitek .To co se povedlo natočit Francisi Ford Coppolovi je přímo veledílo ,příběh mafianské rodiny Corleonu vás přímo pohltí.Mafie je nesmrtelná ..
Podozriví (1995)
Naprosto geníalní film.Ten konec je samo o sobě mistrovké dílo.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Kult hákového kríža (1998)
Konečně někdo natočil take film ve kterém se ukazuje rasismus z obou pohledu.Že děli společnost na dvě skupiny, ale ve skutečnosti jsme všichni lidé a nenavidět někoho jen k vuli tomu že ma jinou plět je svinstvo.Vinikajicí herecké výkony hlavně Edwarda Nortona.Doporučil bych tenhle film za povinost aby každy zhlédl.
Americká krása (1999)
Mafiáni (1990)
Temný rytier (2008)
Genialita a šílenství tak jde definovat Jokera.Jen mlčky jsem sledoval co další vysloví a nebo předvede na svém nalíčeném obličeji.
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Na jednu stranu je Hollywood továrna na sny a jindy jak v tomto případě spíše peklo na zemi.To co někteří musí vytrpět jen pro potěšení druhych a pro svuj sen.