Recenzie (692)
Vpred (2020)
Taková pixarovská jistota. Ale že bych se z toho posadil na zadek, to fakt ne. 70 %
Bitka o Midway (2019)
O dost lepší než Bayův Pearl Harbor.
UčíTelka (2020) (relácia)
Není to bez chyb, ale připravit takovýto pořad prakticky během pár dnů je úžasná práce naší veřejnoprávní televize. Klobouk dolů!
Ježko Sonic (2020)
Je fajn, že si Soník na nic jiného než rodinnou blbinu nehraje. Proto je z toho sympatická jednohubka nejen pro pamětníky.
Po životě (2019) (seriál)
Lidské, dojemné, vtipné, úžasné. Gervais válí jako nikdy.
Klaus (2019)
Velké překvapení. Za mě nejlepší animák roku 2019.
Leví kráľ (2019)
Naprosto zbytečný film.
Terminátor: Temný osud (2019)
Lehký nadprůměr, každopádně výrazné zlepšení oproti minulému dílu.
Vládkyňa zla 2 (2019)
Čekal jsem průser elefantních proporcí, ale nakonec se z toho vyklubala neúrážející oddychovka. Trojku už ale, prosím, ne.
Na nože (2019)
Udělat z kriminálky něco takového je prostě pecka. Johnson má prostě koule.