Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Sopranovci (1999)
Temný prípad (2014)
Hannibal (2013)
Dark (2017)
Tému cestovania v čase a celkovo podobné "mindfucky" mám v obľube, takže Dark bol pre mňa nevídaným darčekom a príjemným zážitkom. Ucelenosť deja sa mi veľmi páčila, postavy detto a rôzne preskakovanie v deji mi až tak nevadilo ale zároveň tomu dávalo tú správnu "komplikovanosť". Pre mňa osobne je to spolu s OA jeden z naj seriálov od Netflixu za posledné desaťročie. 5/5