Posledné recenzie (8)
Mladá modrá krev - Epizoda 6 (2024) (epizóda)
Vynikající a opravdu nečekaný konec jednoho z nejlepších lgbt seriálů poslední doby. A hlavně celá série držela laťku opravdu vysoko až do neuvěřitelně povedeného finále! Švédové prostě umí a Omar Rudberg he prostě cute - nejen velmi dobrý herec, ale i skvělý zpěvák a tanečník.
Sasaki to Mijano (2022) (seriál)
Vizuálně velmi povedené boys love anime, které podle mě neurazí ani většinovou populaci. Přátelstký vztah dvou hlavních hrdinů postupně přerůstá v něco víc a je dalo by se říct převrácený naruby - postavy nejsou předvídatelné a na stereotypy se zde moc nehraje. ANime je rovněž plné humoru a dělá si legraci z kluků, kteří jsou tak zvaně "pod pantoflem". Dojde také na menší crossdressing. Pohlasí na duši, nečekejte ovšem žádnou větší hloubku.
Saltburn (2023)
Přesně jak už zde někdo psal: film je dobře natočený, velmi dobré herecké výkony, ale je předvídatelný skoro od samého začátku. Ani jednotlivé zločiny mě už pak ničím nepřekvapovaly. Co trochu překvapilo byla syrovost a nechutnost. Umpřímně nechápu tu režisérčinu nenávist, kterou musí cítit k airstokracii.