Recenzie (91)
Star Wars: Vízie - Dvojičky (2021) (epizóda)
Postavy i příběh nic moc. zmatený souboj ve vesmíru bez přileb?? lepší 2 hvězdy
Star Wars: Vízie - Tatooinska rapsódia (2021) (epizóda)
Jako takový star wars dětský muzikál to funguje
Star Wars: Vízie - Duel (2021) (epizóda)
velmi silné 4 hvězdy! úžasný kreativní vizuál, místy by se sice mohlo zlepšit tempo a závěrečný souboj by mohl lépe skončit.
Shang-Chi: Legenda o desiatich prsteňoch (2021)
Shang chi je vlastně klasická marvelovka s nějakou cizokrajnější omáčkou (Kung Fu a mytologie). Shang chi je fajn zábava u které vypnete. První půlka filmu nám pěkně představuje postavy jenže to je pak smeteno SGI draky. 6.5/10
Obyčajná tvár (2017)
opravdu silně emotivní a zábavná a zároveň pomalá záležitost, která i několikrát pobaví. Trošku mám problém s tím, že se moc tlačí na pilu a to jak humorem (prdění, strkání ksichtu do žrádla v 11 letech před holkama) . Taky zápletka s kamarádem co ho pomlouvá je málo prozkumaná. 8/10
Princezná so zlatou hviezdou (1959)
ona je to opravdu příjemná pohádka, jen má takové nevyvážené tempo, děti jí mají rádi, ale rozhodně si jí nepouští znova. 7/10
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (relácia)
HODNOTÍM 11 ŘADU ! pokud se rádi koukáte na tance a nevadí vám, že tam tančí známí herci a je t show NIKOLIV SOUTĚŽ JAK SI NĚKTEŘÍ MYSLÍ,tak vás to bude zřejmě docela bavit. V porotě je nejlepší Geňa a i když je někdy trochu trapný, tak se u jeho fórků zasmějete i nahlas. Grexler i rázný chlopčík v pořádku, zaostává jen nudný tománek. Marek Eben moderuje tak 50 na 50, někdy je opravdu vitpný a jindy trapný. Kostková je sice spolu s Ebenem fajn, ale sama na pódiu je trochu nešikovná. Není vtipná a klade nezajímavé otázky.
Doktor Strange (2007)
Záčatek je příšerná nuda a pak zase slatanina, z deště pod okap, ale jako dětský origin funguje v pohodě
Star Wars: Vízie (2021) (seriál)
čekal jsem zajímavou ukázku japonské kultury ve star wars a fajn příběhy, ALE to se přelilo do jedné epizody se zajdoholkou. A i epizody, kde jsem čekal, že se taková témata objeví (Village Bride) byly promarněny, tím, že tam byli nacpaní zbyteční Jediové. 6/10-celkem fajn, ale čekal jsem víc experimentů
Iron Man (2008)
dobře odvedený akčňák, Tony je i dobrá postava. Problém mám s Pepper, která zde není moc prokreslaná a její romance je opravdu špatná. Co se týče akce tak ta je super a potěšil i Ironmanův první oblek. Film by se mohl zkrátit a trošku zlepšit záporáka. Takhle jsou to slabší 4 hvězdy. 7/10