Recenzie (294)
Danielův svět (2014)
Daniel je pro mě hrdina, že se tím netají! :)
Daria (1997) (seriál)
Daria je celá já... :D Proč jsem ji poprvé spatřil až teď - 28-01-2013?
Déjà Vu (2006)
Miluji Denzela Washingtona!
Děti úplňku (2017) (TV film)
Síla, ale to je život...
Diana - sedm dnů, které šokovaly celý svět (2017) (TV film)
Strhující! I když jsem nechtěl, plakal jsem...
Dievča z lepšej spoločnosti (2003)
Tu třetí hvězdičku je za JS! :D
Divočina (2006)
Madagaskar - Hledá se Nemo - trochu Lví král - a mnoho dalších...
Doba ľadová (2002)
Váhám, jestli je lepší Shrek nebo Doba ledová... Ale veverka je veverka :D 88%
Doktoři (2017) (seriál)
I když jsem dal "Nemocnici Motol" na Primě 5 hvězd, "Doktoři" jsou mnohem lepší!
Dovolenka s Andělom (1952)
Strašná propaganda!!!!