Recenzie (294)
Cinema verite (2011) (TV film)
Nemám slov...
Skokan (2008)
Jedna hvězda za film, druhá hvězda za Prahu! :D :D :D
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Fantazie velmi důležitá pro život, stejně tak přátelství! Úžasná podívaná, emoce přetekly přes mou hráz. Stálo to za to a Terabithia mi malounko změnila život. Teď něco negativního - DABING... Dabing je pro některé velmi důležitým bodem pro sledování jakéhokoliv snímku, a zde byl strašný, hlavně u Josha Hutchersona... 89%
Fontána (2006)
Asi Darrena nemusím (možná kromě Černé labutě). Chtěl jsem Fontáně dát tři hvězdy, ale opět ta hudba! Clint Mansell je "fakt dobrej". Někdy se na ní ještě kouknu a možná to přehodnotím, zatím je to na ****. ||||| Tak jsem se na ní koukl a přehodnocuji ze **** na *****!
Volejte řediteli (1994) (relácia)
<*****> ne *****! :D
Mníchov (2005)
Bohudík, že na konci nejsou ufouni! :D
24 (2011) (TV film)
FASCINUJÍCÍ, nemám slov, opravdu :)
V zajatí kódu (2009)
Zklamání! Myslel jsem si, že když tam hraje můj milovaný Morgan Freeman, bude to velmi dobré... ALE bohužel musím říct: nic moc.
Divočina (2006)
Madagaskar - Hledá se Nemo - trochu Lví král - a mnoho dalších...
Odcházení (2011)
Úžasná podívaná! Pan prezident nám bude chybět...