Recenzie (111)
Vlčí mládě - Slib mrtvým (2014) (epizóda)
Hele já nechápu jak je možné, že Scott je alfa a prohraje 1v1 souboj s nekým kdo se nedávno naučil jak se proměnit však on musí být úplnej debil ne?
Outer Banks - Všechno nejlepší! (2023) (epizóda)
Podle mě vztah mezi Sarah a Johnem úplně dojebali. Jakože neříkejte mi, že potom co postřelili Sarah, byli měsíc na opuštěným ostrově a dalších xxxxxx věcí stačí jedna hádka aby ho Sarah podvedla... Toto mi prostě nedává žádnej smysl a je to úplná píčovina.
Outer Banks - Temný les (2023) (epizóda)
Sarah mi jen potvrzuje moje presvědčení, že blondýny mají záporné IQ.
Čierny telefón (2021)
Musím říct, že jsem dlouho neviděl takhle kurva vydařený horůrek. U filmu jsem se nenudil ani jedinou vteřinku, celý film jsem byl napjatý jak kšandy. Celé to bylo zaobalené v krásné atmosféře pozdních 70tých let a navíc mě ani nesrali herci ba naopak jsem byl mile překvapen dětským hercem. [100%]
Love, Death & Robots - Požírač duší (2019) (epizóda)
Musím říct, že nemám rád ty ty pičovské 2D animace, takže jsem si to moc neužívál. Ale animace nebyly největší problém. Hlavní problém byl extra nezáživný děj u kterého jsem skoro usnul i když díl má 15 minut. Nejhorší díl zatím. 0%
Love, Death & Robots - Když převzal moc jogurt (2019) (epizóda)
Takhle to dopadne, když si dá někdo lysohlávky a jde točit seriál. Bohudík, že tato píčovina měla jen 5 minut.. [1%]
Love, Death & Robots - Na Sonnie si nepřijdete (2019) (epizóda)
Typičo musím říct, že souboj těch ještěrek či co to bylo byl neuvěřitelný.. Zbytek taky nezostával, finální plottwist byl cool. [90%]
Love, Death & Robots - Doba ledová (2019) (epizóda)
Jakože nápad skvělej, animace také, ale fakt nechápu jednu věc a to je reakce těch dvou šašků. Jakože "Tyvole čum máme v mrazáku celou kolonizaci, ajo tyvole hustý". Jinak docela dobrý. 72%
Perníkový tatko - I.F.T. (2010) (epizóda)
Jestli se celou sérii bude řešit rodinná krize, tak se na to muzu vysrat rovnou.
Atypický - Série 1 (2017) (séria)
Taktak jsem to dokoukal, a musim rict ze je to jeden z nejnudnejsich serialu. Moc k tomu psat nemusim dalsi serie rozhodne koukat nebudu protoze je to hrozna sracka, ktera nevim jak ziskala oznaceni komedie.. [20%]