Recenzie (107)
Mamma Mia! (2008)
Doopravdy skvělý film! Dávám jednoznačně 100%. Některé písně mě až dojaly a velice úžasné výkony všech herců v čele s Meryl Streep jsou jednoznačně jedním z nejkrásnějších filmů poslední doby.
Bláznivá lúpež (2008)
Zatím jsem viděl první polovinu a přijde mi to jako vcelku vtipná situovaná komedie s prvky kdy se režisér snaží "vpumpovatů do filmu kriminální a akční děj. Námět vcelku jednoduchý, ale účinný. Velice těsně, ale ještě 85%
Kaidan (2007)
FUUUUJ!!! HNUS PRVNÉ TŘÍDY!!!!!
Narnia: Princ Kaspian (2008)
Velmi pěkně zpracovaný druhý díl této sedmidílné ságy. Někdy místy trochu přehrávání mladých herců ale dá se to pochopit. Velmi mě těší že se točí cizí filmy i u nás. Ještě mě trochu zaráží až dětinský zjev lva Aslana a jeho příliš ne moc povedená animace. To samé i u jezevce. Jinak ale 80% a tím pádem ještě těsně 5 hvězd!
Taxi 4 (2007)
Úplně sqělá série. Doufám že bude pokračovat 5. dílem!!!!!
Agent bez minulosti (2002)
Doopravdy skvostný film. Nemám víc co bych dodal. 100%
Česká spojka (2002)
Vcelku pěkný film 80%
Uhol pohľadu (2008)
Film Úhel pohledu je jeden z nejlepších filmů, který jsem kdy viděl. I když mě už docela rozesmálo to, jak se čas už popáté vrátil zpět na 11:59:56, ale jinak to byl fakt pěkný film. Je zde možné vidět rozvíjející se techniku teroristů, intriky as vystoupeními prezidentů (ztvlášť USA), mocnost teroristů dostat se kamkoliv a hlavně skvělý vyšetřovací tým :-) Dávám 100% a všem doporučuji!!!!!!!!!!!!
Místo nahoře (2004) (seriál)
Stejně jako místo v životě: 50%
Místo v životě (2006) (seriál)
Stejně jako místo nahoře: 50%