Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Futurama (1999)
Na tento seriál jsem nekoukal, protože jsem si myslel že je to pouhý odvar od Simpsonů. Uviděl jsem jediný díl a bylo mi jasné že to není pravda. Tyto dva seriály jsou velmi podobné a zároveň velmi rozdílné a žádné komentáře nebo recenze nevystihnou tento seriál, takže prostě lidi, podívejte se na alespoň jeden díl a uvidíte, že se Vám hned zalíbí a shlédnout 5 sérií za 5 dnů nebude nemožné ;-) ... 100% !!!!!!!!!!
Teória veľkého tresku (2007)
Uplne nej super!!!!!!!!§
Klinika Grace (2005)
Simpsonovci (1989)
Krok za krokom (1991)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Proč jsem přehlížel tenhle seriál? Neuvěřitelná podívaná, neuvěřitelně vtipné, neuvěřitelně........LEGENDÁRNÍ !!! A ta stá epizoda s písničkou....WOW. Kdyby šlo dát 10 hvězd, bylo by to málo. 100%
Dr. House (2004)
Jak tohle může být až 26. nejlepší seriál??? Dr. House zásadně patří do první desítky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!