Recenzie (1 262)
Rivali (2013)
Tento film sa nedá ľahko opísať. Toľko dobrých pocitov čo som si odniesol z kina som už dávno nemal. Majstrovsky natočené, zahrané a ozvučené. Pre mňa ako fanúšika F1, Nikiho Laudu len samé pozitíva. Pri prvej veľkej cene po nehode, mi padla sánka, vystúpili zimomriavky a len nechápavo som krútil hlavou ako to je krásne natočené. Príbeh o vášni, vytrvalosti, prekonávaní samého seba, o nezlomnosti človeka. Dokonalosť. Srdcová záležitosť. Chcem počuť tie V12-tky kričať znova, znova, znova...
Peklo na kolesách (2011) (seriál)
Jednoducho paráda. Western, drsné ksichty, colty, winchestrovky a to všetko pod patronátom stanice, ktorá stvorila Walking Dead.
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Zasmial som sa možno dvakrát takže slabota. Očakával som väčšiu pařbu.
To bude boj! (2012)
Romantika do pohodky. Raz za čas niečo také nezaškodí.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Nechcelo sa mi do toho, no nakoniec ma po dopozeraní naplnil fajn pocit. Skvelý vizuál a parádne prostredie bez nudy. Ľutujem, že som to nevidel v kine.
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Takto zhovadiť skvelú sériu, chvalabohu že na to rytmaus nezložil OST.
Pot a krv (2013)
Film nie je zlý, len som od neho očakával po videní trailerov niečo úplne iné pri čom by som sa s chuti zasmial. Aj toho železa tam mohlo byť viac.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Zachránime kufřík, zachnánime svět!
Dredd (2012)
Super, presne takýto pohodový materiál som potreboval. Sympatickí herci, brutálne zábery a akurátna stopáž.
Muž z ocele (2013)
Debilné chovanie postáv na čele so supermužom. Scény z Kryptonitu sa ešte ako tak dali, ale zvyšok nemastný-neslaný.