Recenzie (90)
Byl jednou jeden... objevitel (1997) (seriál)
5 hvězdiček dávám z celé série jen "Byl jednou jednomu životu" :-)... I přesto, že v některých dílech autorům všechno nevěřím (měli opravdu Vikingové v Grónsku takové podnebí, že jejich ženy mohly chodit v sukních a v krátkých rukávech atd.?), jsou jednotlivé díly dobře pojaté a všechno podstatné řečeno.
Šaolinský futbal (2001)
Ano, sice trochu úchylně praštěná komedie, ale občas s originálními scénkami a vtipy, často viditelně přeexponovanými (nepatří to v těchto případech tak trochu k asijské tvorbě?)... Zdá se, že Stephen Chow četl pohádku o pejskovi a kočičce, jak vařili dort - tu přidá kousek z Matrixu, tamhle zase přihodí část Opičího krále, smíchá s Power Rangers a opepří kousky HAKA tance... Prostě výzva pro Klapzubáky!
Štvanec (2003)
Námět dobrý, akční scény ujdou, bohužel na mě Del Toro přehrává, jak může. Jinak v kostce takový miniminirambopredátorový béčkáček.
Stroskotanec (2000)
Nikomu to nepřeji, ale být takovýmto trosečníkem by si zasložila spousta lidí honících se za kdečím (začínaje prachama a konče prachama). I přes tupou symboliku, kterou pochopí každý Američan, jsem Hanksovi žral všechno, co udělal, neudělal, ukázal, naznačil, zakřičel, promluvil...
Podfu(c)k (2000)
Opravdu netuším, proč tomuto filmu dávat víc jak 3 hvězdy (i to je podle mě možná příliš). Hercům role nevěřím (angličtina a artikulace Alana Forda je pro mě odpornější než představa konzumace mrtvol prasaty) a jedna, dvě dobré scény za celou dobu z toho ještě nedělají bůhvíjak obdivuhodné dílko. Asi to bude Guyem Ritchiem, pro jehož tvorbu nejspíš nemám pochopení :-)...
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Brrr... Máte vše, co jste kdy chtěli a díváte se, jak to před vámi mizí... Ne, nechtěl bych zažít.
Formula 51 (2001)
Pro mě osobně nejlepší film. V záplavě všech Gumpů, Malkovichů, Batesů, kukaččích hnízd, hodných, zlých a ošklivých super relaxační oddychovka. Dokážu ho sledovat kdekoli a kdykoli. Hlavně kvůli hláškám a pohodovýmu L. Jacksonovi prostě nemůžu jinak - 100 %.
Jar, leto, jeseň, zima... a jar (2003)
Fascinující! Vypněte mobil, odpojte zvonek, pošlete spolubydlící do kina a dívejte se... Nejlépe na jaře, v léte, na podzim, v zimě... a na jaře.
Kráľovstvo (1994) (seriál)
Totální ANO!
Muži na zabitie (1998)
Film ztracený mezi mnoha jinými stejně jako jméno John Lee mezi miliardou stejnojmenných Číňanů.