Posledné recenzie (234)
Dokonalé dni (2023)
I když je to bez debaty "silný" film, nakonec musím dát dvě. Nevadí mi filmy bez dějové linie, ovšem když už se nějaká objeví, měla by být dotažená. Bohužel mi přišlo, že je to navíc zbytečně dlouhé a v tom nicneději trošku sem a tam nudné.
Povýšení (2024)
Extra zábavné, slušně poutavé, celkem originální! Aneb jak se z "nicky" může stát zatraceně důležitá byznys osoba. Film nejen o americkém snu, ale také o falešnosti dnes již tak běžné a zejména o tom, že i mezi boháči jsou stále někteří, kteří mají srdce a rozum na správném místě. Jestli je to přehnané? Nepochybně! Ale i díky tomu je to švanda, na kterou se taak dobře dívá.
Počatie (2024)
Za mě to nefungovalo a nezachránil to ani bláznivě fanatický Profesor, ani poměrně krásná hlavní hrdinka. Takové jakési bez šmrncu, s nevyřešenými otázkami a samotným závěrem, u kterého jsem jen kroutil hlavou a usmíval se, neboť vypjaté "rodící řvaní" na kameru cca půl minuty mi přišlo směšné.