Recenzie (56)
Otec (2020)
Chybělo mi nějaké rozuzlení, nějaká pointa. Členění filmu žádné, stále dokola opakující se zmatky, které si divák může vysvětlit různě- a pak se z toho stane "mysteriózní" drama.
Dům na samotě (2022) (TV film)
Další filmové klišé: Vyjdou ven a detektiv praví: "A jak jste na to vlastně přišla?" Načasováno klasicky na závěr, ale on za ní přece jel...že by mu to celou dobu nechtěla říct? Nebuď zvědavej a volej zásahovku!
Zásek (2021)
Další taková "rádoby" komedie, kdy každá postava ze sebe dělá dementa, takže to bude zaručeně vtipné. Satira bohužel v žádném případě. Lidi se tu nechovají jako svobodně myslící bytosti, ale jako ovečky, které nemají na nic vliv. V tom je možná pravdivý dotyk s naší nedávnou realitou.
Každá minúta života (2021)
Erika mě tentokrát zklamala...že by únava stářím? Film byl hodně monotónní a tudíž nudný. Zajímavější byla debata k filmu (viz stránky ČT). Tam bylo z dotazů a potřeby stále něco "dovysvětlovat" jasné, kolik toho ve filmu chybí, takže jsme nemohli získat plastický obraz. Výchova tohoto typu je dle mého nepřirozená, až ujetá. Samotné "jedináčkovství" je problém, a tady vidíme rodiče, kteří ten problém ještě umocňují izolací a bublinou jejich "krásného teamového světa". Jak říkají ostatní, měl by to být časosběrný dokument (viz také kom.Annaroz).
Toman (2018)
Ojedinělý film... postavičky jsou dokonale vybrané a sedí. Na rozdíl od podobných současných filmů, které se tak úporně snaží zachytit dobovou atmosféru, se to tomuto podařilo dokonale. Svět komunistických aparátčíků, kteří mezi sebou bojují o moc, žijících v neustálém strachu a nedůvěře a mezi nimi suverén Toman, který budí sympatie, ačkoli to není žádný zidealizovaný klaďas. Viděl jsem podruhé a ani chvilku se nenudil.
Noc patrí nám (2007)
Velká nuda, posouvání zejména v pasážích, které člověk u těchto filmů viděl stokrát - pohřby policajtů, oslavné ódy na statečné policajty, laciná milostná vyznání a další. Vcelku zbytečný film- postavy nevěrohodné.