Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
100%. Kult, legenda, a spolu so Spoločenstvom prsteňa môj najobľúbenejší film. Viac je asi zbytočne písať, tých chvál je tu dosť :)
Votrelec (1979)
Statočné srdce (1995)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Jurský park (1993)
Gladiátor (2000)
Osvietenie (1980)
Dokonalosť. Ak by som niekedy mal vytvoriť rebríček filmov, ktoré musí človek vidieť, než zomrie, tento by mi napadol medzi prvými. Jeden z mala filmov, ktorému udeľujem ******. Atmosféra, réžia, hudba a Jack Nicholson sú v tomto filme niečo neskutočne. Navyše ta lokalita opusteného horského hotela niekde v horách v snehovej metelici je mi veľmi blízka, na podobnom mieste totiž roky pracujem a pracoval som aj v čase keď som tento skvost videl prvykrát - čo bolo (hanbím sa povedať) cca v roku 2014, ale aspoň som si to o to viac užil :)
Počiatok (2010)
Tento film nie je dokonalý ako Shawshank Redemptation alebo Matrix, nájdu sa tam chybičky (čudné prestrelky napríklad) ALE.......Ak si spojím pravdepodobne najoriginálnejší a najkreatívnejší filmový scenár dekády, ktorý tu nebol od čias vyššie spomínaného Matrixu, s jedným z najsilnejších kino-zážitkov môjho života, s nadpozemskou hudbou, perfektnými vizuálnymi efektami, skvelým režisérom a sympatickými hercami, ktorí podávajú nadpriemerné herecké výkony...čo iné ako ***** môžem dať ? Snáď už len ****** alebo radšej len *****a pol ;)