Recenzie (753)
Fanatik (2019)
Travolta hraje dementa.
Death of Me (2020)
Slusna kamera, prostredi a zvuk. Film je ale blabol. Ackoliv se reziser snazil (pres jeho retardovane schopnosti) nekolik rozehranych linek zabalit do psychedelickeho vyletu do tamni kultury - vubec se mu to nepovedlo vzhledem k tomu, jak jsou nektere scenky smesne, bo spis k placi. Zacatek jeste navnadil, ale vsechno po dvaceti minutach je uz jen plavba v zumpe - a tu absolvovat vetsina divaku nechce.
Holka z livechatu (2018)
Originalni thriller, kde perverzni sceny pred webkamerou postupne stridaji ty napinave s vypjatym ocekavanim co / proc / kdo / jak a na konci se vam tech odpovedi moc nedostane, coz je za mne nejvetsi kamen urazu.
Nákaza z hlbín (2019)
Ze zacatku to vypadalo docela slusne, takova severska variace na Alien, ci The Thing v kulisach soucasnosti. No a nakonec to dopadlo jako amaterska jednohubka s nevyuzitym potencialem. Mozna to bylo prachama, nebo neschopnosti, nebo obojim, kazdopadne je to docela skoda.
Mala si to vedieť (2020) (seriál)
Podobne ladeny seros Defending Jacob byl o chlup lepsi, co do vsech aspektu. Ale stale je tohle lehky nadprumer a faktem je, ze tomu dost napomaha hlavni herecke duo. Navic potesi napeti v nejistote a dramaticke rozuzleni, takze nelze zcela nic vytknout a doporucit minimalne tem, kteri se v zanru drama/krimi/thriller citi nejlip.
V pasci (2020)
Sorry, ale sledovat dve naprosto vypatlany kravy s mozkem bunky chce fakt hutnou davku trpelivosti. No, ja tohle predstaveni cire demence vydrzel jen proto, ze jsem cekal, jakou dalsi vymrdovinu ta jedna z krav zase vymysli.
San Andreas (2015)
Takovy namazleny hovno vo hovnu. S Rockem se da v klidu vypnout mozkovnu a uzivat si nerealnou patlaninu, ale zabavnou. No, bohuzel tohle je vyjimka. Bez nadhledu, bere se to vazne, neni tam ani zajimava akce, nic. Pateticka vymr*avka o zachrane rodiny. Kdyz uz, tak si s nim pustte Mrakodrap, to je o tridu lepsi ve zpracovani.
Insidious: Kapitola 3 (2015)
Lin Shaye je vrazedkyne vsech hororu. Tahle baba je horor sama o sobe. Kde se objevi, to zkazi. Prosim, uz ji nechte nekdo skonat straslivou a bolestivou smrti.
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (séria)
Mozna to vyjadrenim poctu hvezdicek je prehnane kriticky, ale takhle rozm*dat kvalitne rozbehnutou honbu za dalsim duchem si nezaslouzi nic jinyho. S casti, kterou opustil posledni Flanagan jde totiz vsechno uplne do kopru. Atmosfera, zajimavost postav, prehlednost a vubec nejaky smysl. Z hororu/dramatu se totiz stava nejakej gulas scifi-fantasy-romance a zaroven se uplne odklani od rozehranyho tematu v pocatku a cele deni se snazi prenest do snovych sekvenci, casovych preskoku a trapnosti duchu/neduchu. No, s naprostou uprimnosti rikam, ze davam pomyslny odpad za nejvetsi zklamani roku a taky jsem tenhle pokus o vtip vydrzel do sedme minuty sesteho dilu - dal jsem to nedal - snazil jsem se uz kvuli predchozimu Hill House, ale fakt ne - to radsi misto vsech dalsich dilu budu krajet cibuli nebo vytirat hajzly.
Jeho dům (2020)
Zacatek slibny - slusny rozjezd v podobe neprijemne atmosfery a funkcnich horrovych prvku vystrida dost brzo zmet snovych sekvenci, v kterych jsem se uprimne ztracel a ani jsem nemel chut se nad tim nejak zamyslet. Hlavni postavy jsou divne a cely film ve vysledku taky.