Recenzie (10)
Telo ako zbraň (2007) (relácia)
Dobrý, zajímavý, ... Jen si stejně myslím, že by " v reálu" od mistrů všech sportů dostali strašně na frak. Jo a máte pravdu, plešoun je guma
Puberťáci (2011) (seriál)
Jak bylo napsáno, hodnotit po zhlédnutém prvním dílů by se nemělo, ale v tomto případě mi nezbyla jiná možnost, protože další díly s největší pravděpodobností sledovat nebudu. Otřesné, hnusné, působící jako výsměch originálu a všem fanouškům původní anglické verze...
Badland (2007)
Velice smutný a zároveň naprosto skvělý film. Celou dobu jsem si myslel, že vím, kam film směřuje, ale konec mě vážně rozsekal... To už jsem dlouho nezažil.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Proč na takový věci vůbec koukám?!?
Nezvratný osud 4 (2009)
Z jedné strany zdi kina sál plný lidí, u druhé strany zdi naskládaných několik barelů s výbušnou látkou? Voda, která během pár sekund promočí betonovou podlahu tak, že se propadne vana? Ano, v Americe je možné téměř cokoliv, ale tohle se opravdu nepovedlo...
Stiahni ma do pekla (2009)
Normálně bych dal 3,5*, ale za ten konec si to ty 4 zaslouží...
Nevinné beštie (2006)
Tak po dlouhé době horor, u kterého mi opravdu běhal mráz po zádech. A ten konec? Neskutečný...
Skins (2007) (seriál)
První a druhá série naprostá bomba... Třetí série už mi připadá jako zbytečné prodlužování. 5* dostává Tony, Sid, Chelle, můj favorit Chris, Anwar a spol. Effy a její "přátelé" z třetí série mají u mně 3*
Fontána (2006)
Kdyby šlo víc, dám těch hvězdiček víc. Je to prostě úžasný, děkuju Darrene za skvělý filmový zážitek, který ve mně vydrží ještě hodně dlouho
Invázia (2005) (seriál)
Skvělý seriál, který rozhodně doporučuji. Avšak nechápu snahu TV Prima tento seriál zašlapat do země. Vysílací čas kolem půlnoci asi nebude to pravé pro zvyšování sledovanosti Primy. Tak snad se při příští repríze hecnou a budou Invazi dávat v normálním čase.