Recenzie (106)
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Možná, kdybych byl v 8. třídě základky, seriál by se mi líbil. Témata jako sebelítost, vztek na rodiče, cool hlášky,... Takhle je to pro mě jen nesmírně špatný seriál s dětinským průběhem a nerealistickými scénami.
Arcane: League of Legends (2021) (seriál)
Hru jsem hrál jen asi před 10 lety v beta-verzi, takže nejsem až tak blízko konceptu. Příběh hlavního města mě dost bavil, ale kapitoly s tím týpkem, co má špinavé oko, mně přišly takové moc nereálné a pseudo-zajímavé. Příběhově moc statické, doslovné, ,,cool", jakoby byl seriál spíše pro mladší publikum. Do toho hraje v steam punk světě popová muzika... Ale oceňuju Netflix za nevšední podívanou. 5/5 bych rozhodně nedával.
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
Řekněme, že to není špatné, ale funguje to spíše jako seriál než celovečerní film. Fakt si nedokážu představit, že by na tom byl někdo v kině.
Battle Royale (2000)
Hunger games je komplexnější (politika, lidé v Kapitolu, aréna, romantika, estetika), tady se jedná o klasickou asijskou vyvražďovačku k potěšení diváků, kterými jsme my?!
Armáda mrtvých (2021)
Podprůměrné ve všech ohledech. Hloupé, patetické, nelogické, málo uvěřitelné. S Zack Snyderem to začíná být přinejmenším podezřelé.
Neporazitelný - Myslel jsem, že jste silnější (2024) (epizóda)
Multiversum NE. Prosím! To prostě podkopává význam celého seriálu, když do jednoho dílu šoupnou multiversmum a pak se celý seriál zase děje v jedné realitě, která je tím pádem mnohem víc bezvýznamná. Mění to úplně vše a naprosto zbytečně.
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Po zdejších recenzích jsem byl překvapený, jak dobré to vlastně bylo. Ty politické intriky byly na mnohem lepší úrovni, než ve většině seriálů, které nám tu v dnešní době pobíhají. A do toho poutavý příběh, který nám je zpřístupní. Asi se mi to líbilo víc, než všechny ostatní díly. Co se mi moc nelíbilo byla rozpolcená postava Snowa. Občas jsem měl pocit, že se chová nelogicky a že nám scénář nedokázal dost dobře popsat jeho motivace. Za to bych možná strhnul ještě jednu hvězdu dolů. Ale první dvě části byly dost dobré.
Banda (2019) (seriál)
Ze začátku jsem byl uchvácen. Teď si ale říkám, jestli má The boys vůbec co dát, nebýt všech těch zvráceností, nedospělých lidí a uměle vyprodukovaných zápletek.
Ahsoka (2023) (seriál)
Nemůžu se ubránit dojmu, že vzali animovaný seriál určený pro děti z Disney+ a dali ho do hrané podoby. Je to hloupé, povrchní, se spoustou fan-service, který já bohužel nemůžu docenit, protože jsem toho z animovaných seriálů moc neviděl. Otázka je, jak by se mi to líbilo, kdybych měl k tomu nakoukané to pozadí k tomu. Takhle se z toho ale stal jen další star wars snímek, který má k Andorovi daleko. (Neviděl jsem to celé.)
Posledné pokušenie Krista (1988)
Věděl jsem, že to bude hereze, ale že taková? :-)) Třeba to ale některým lidem něco dává. I to se většinou počítá.