Obľúbené filmy (9)
Votrelec (1979)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
nejzábavnější film (vlastně i celá série )
Hon (2012)
Prometheus (2012)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Perfektní příběh , dokonalé "živé" triky atd .... prostě lahůdková podívaná !