Recenzie (1 391)
Vymáhači (2010)
Zajímavý kyberpunkový sci-fi thriller. Spousta jednání mi připadala nelogických nebo řádně nevysvětlených, ale napětí ve druhé půli a surová akce byla podíváníhodná. 75%
Pomsta znásilnenej (2010)
Brutální film pro otrlého diváka. Atmosféra vtáhne do děje a nepustí. Solidní standard. 70%
21 gramov (2003)
Droga pro náročného diváka. Příběh několika postav vyprávěný ve střípkách rozházených v časové ose. Od filmu nelze odbíhat na kafíčko, je to třeba pečlivě sledovat a skládat si onu mozaiku tragického příběhu.
Starověké megastavby (2007) (seriál)
Výborný dokument. Jak to bylo ale doopravdy se stavbou některých dávných megastaveb se zřejmě nikdy nedozvíme... 90%
Itálie - střed světa na Garganu (1999) (TV film)
Příliš mdlý komentář. Chtělo to komentátora s výraznějším a charizmatčtějším hlasem a hned by totéž bylo poutavější.
Na cestě - Na cestě po Cornwallu (2014) (epizóda)
Do těch dvaceti minut se toho z rozmanitého Cornwallu vešlo dost málo...
Speciální zbraně (2012) (seriál)
Velice poutavý a zajímavý dokument. 100%
Robocop (2014)
Opakující se a přitom dost jiné. První RoboCop, se kterým nelze nesrovnávat, na mne zapůsobil více. Však ono je to také už dvě desítky let nazpět... Ale fajn, nová verze to má u mne nerozhodně mezi 3* a 4*. (viděl jsem: 3x cz)
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
Po některých výstupech člověk opravdu ocení umění opravdových herců...
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
Připojuji se k obdobným reakcím. První z trabantích eskapád jsem viděl 'napříč Afrikou'. Následně dlouhou televizní seriálovou 'cestu napříč jižní Amerikou', která je super. A až poté tuto první expedici. V jednom filmu působí jako žalostně krátký dokument, skoro jen jako zmínka v tv zprávách bez hlubšího vcítění se do členů expedice. A v tak krátké stopáži to vypadalo skoro jako bezproblémová víkendová projížďka... 75%