Recenzie (6)
...a bude hůř (2007)
Na tento film jsem se velmi těšila, ale celkem mě zklamal. Je to velice slabé proti literární předloze.. dost mi tam chybí postava Josefa, která se tam jen mihne a myslím, že to je v příběhu dost důležitá postava a když už je zfilmovaná jen prostřední část knihy mohla se trošku víc propracovat.. každopádně nečíst knihu film se mi líbí mnohem víc.
Snehulienka a sedem trpaslíkov (1937)
Pohádka pohádkou
Cloverfield: Monštrum (2008)
výborný zvuk, zajímavý nápad s digitální kamerou. Jen ze začátku jsem si na třesoucí se záběry nemohla zvyknout, ale nebýt to takto pojaté je to stejné jako Godzilla a jiné podobné katastrofické filmy. Ale jo v kině určitě dobrý zážitek..
Titanic (1997)
Podle mne film přeceněný.. filmařská kalita tam určitě je. Z tohoto hlediska rozhodně dokonalé do posledního detailu.. ale jinak ve mě film nezanechal žádné hlubší dojmy..
Strážcovia vesmíru (2002) (seriál)
jen za to morfujemééééé:-)
Nenávist (2002)
tento film má krásně udělaný trailer...Bohužel ve filmu vás pak už nic nepřekvapí..