Recenzie (336)
Mr. Bean (1990) (seriál)
Seriál, který provázel mé dětství a vždy mě bavil. |100%|, (počet zhlédnutých epizod: 14), Můj 1. nejoblíbenější seriál
Svetová vojna Z (2013)
Jeden s těch apokalyptických horrorů, které mě baví, tenhle mě dokonce baví tak, že jsem se místy i lekl (což se u mě stává málokdy). |100%|
Mission: Impossible 4 (2011)
Výborně zpracovaný film, nejlepší Mission: Impossible, místy vtipné, přiměřeně akční. |100%|, Můj 4. nejoblíbenější film.
Marťan (2015)
Nádherně zpracovaný film, žádná slabší scéna, občas i vtipné, Matt Damon rules. |100%|, Můj 3. nejoblíbenější film.
Komisár Clouseau na stope (1964)
Film, který přímo srší vtipem. Konečně dali Peterovi Sellersovi větší prostor, poprvé se objevil také Dreyfus a Kato (Kato je frajer). |100%|, Můj 2. nejoblíbenější film.
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Arnold Schwarzenegger, Linda Hamilton a James Cameron ve skvělé formě, žádná slabší scéna, všechno perfektně udělané, TOTÁLNĚ SKVĚLÉ. |100%|, Můj 1. nejoblíbenější film